Klantenservice

Hoe moet ik bestellen?

Als je op de overzichtspagina klikt op de foto kom je in een scherm waar het artikel apart wordt voorgesteld. Daar vind je de benodigde informatie en kun je je maat selecteren. Alle maten die beschikbaar zijn zijn zichtbaar. Misschien ten overvloede, maar: als je de maat niet ziet staan, is hij ook niet beschikbaar. Als je een maat selecteert, wordt het maatvakje blauw. Klik op het groene vlak met WINKELWAGEN en hij zit erin. Helemaal rechts bovenaan de pagina zie je een groen winkelmandje met een cijfer. Dat cijfer laat het aantal artikelen zien, wat in je mandje zit.

Als je wilt kun je verder winkelen (via de gekleurde knoppen bovenaan de pagina of via de "woorden" links van de pagina), maar wil je afrekenen, dan klik je op het winkelmandje helemaal rechts bovenaan op de pagina. Je komt dan op de afrekenpagina. Daar staat duidelijk omschreven wat er in je winkelmandje zit. Je kunt hier eventuele fouten herstellen. Hier kun je ook aangeven of je het gekozen artikel (gratis) wilt laten inpakken. Als je een kortingsbon hebt, kun je de code op de afrekenpagina intypen in de daarvoor bestemde ruimte. Klik daarna op TOEPASSEN en je korting wordt direct van je totaalbedrag afgetrokken. Hier kun je ook kiezen voor thuisbezorgen (€ 3,95 verzendkosten voor bestellingen onder de 80 euro; boven dat bedrag zijn de verzendkosten voor onze rekening) of afhalen in onze winkel (geen kosten).

Op deze pagina kun je nogmaals kiezen of je wilt VERDER WINKELEN of dat je wilt afrekenen.

Als je wilt afrekenen, kom je via de knop NAAR KASSA, in een scherm, waar je je gegevens moet vermelden.

Heb je al eerder iets bij ons gekocht? Dan kun je met de aan jou verstrekte inloggegevens inloggen. En natuurlijk ben je je wachtwoord vergeten (dat gebeurt mij ook altijd): gewoon opnieuw aanvragen, geen probleem, dan krijg je weer een mailtje.

Ben je een nieuwe klant? Klik dan op de groene knop: MAAK MIJN ACCOUNT. Vul dan het PERSOONLIJKE GEGEVENS-scherm in. De hokjes met het rode sterretje dienen verplicht ingevuld te worden.
Als je klaar bent, klik je op VOLGENDE. Vervolgens kom je in een scherm over AFLEVERGEGEVENS. Als je afleveradres hetzelfde is als het adres dat je al hebt ingevuld, kruis je dat vakje aan. Het systeem vult die gegevens dan daar ook in.

Mocht je afleveradres niet hetzelfde zijn, vul het daar dan in.

Selecteer in dat scherm ook een van de betaalmethodes: IDEAL, VISA, MASTERCARD, MAESTRO, vooruitbetalen of ONDER REMBOURS. Er komt een groene lijn omheen. Klik dan weer op VOLGENDE en je komt in een scherm met je factuurgegevens. Dit is je laatste kans om te kijken of alles klopt. Nadat je alles nog eens nagekeken hebt (en de ALGEMENE VOORWAARDEN hebt gelezen), vink je het hokje onderaan de pagina aan: ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Vervolgens VOLGENDE en je komt in het AFREKENSCHERM. Op het moment dat je betaalt is de bestelling een feit. Je krijgt direct een email thuis met je bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Zodra je hebt afgerekend, krijg je van ons een bevestigingsmail dat je bestelling is ontvangen. Mocht je deze mail niet binnen een half uur na afrekening hebben ontvangen, mail ons dan: info@dekinderkledingwinkel.nl , dan gaan we kijken wat er aan de hand is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je toch van je bestelling af? Stuur ons dan meteen een email: info@dekinderkledingwinkel.nl en schrijf dat je van je bestelling af ziet. Het handigste voor ons is, als je ook het bestelnummer vermeldt. Dat staat op de email die je gekregen hebt. Je kunt ons ook bellen, tijdens winkeluren: 020-6640889. Of als je 's avonds je bestelling doet, bel je de volgende dag, we zijn op maandag vanaf 11.30 uur bereikbaar en van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 10.00 uur bereikbaar. Als je het helemaal officieel wilt doen (maar wij zijn niet zo moeilijk, hoor), dan kun je de tekst van het Formulier voor Herroeping gebruiken.

Mocht de bestelling al verzonden zijn (en we zijn daar snel in), dan moet je wachten tot je de zending thuis hebt ontvangen. Verstuur dan je zending GEFRANKEERD weer aan ons kunt terug binnen 14 dagen na ontvangst. Als de doos niet open is geweest en als je per email hebt laten weten, dat de zending retour komt, dan vergoeden wij de frankeerkosten. Zie verder “Mag ik een artikel retourneren?”

Mag ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?

Nee, helaas. Je kunt slechts 1 code per zending gebruiken.

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook bij jullie bestellen?

Dat kan. De verzendkosten zijn alleen behoorlijk hoog helaas, € 9,- voor Belgie en Duitsland. Andere Europese landen op aanvraag: info@dekinderkledingwinkel.nl.

Kunnen jullie zien of ik betaald heb?

Dat kunnen we niet direct zien. Omdat wij via een Payment Provider Service (DOCDATA) onze betalingen binnen krijgen, duurt het, afhankelijk van de soort betaling, een dag tot een paar dagen voordat we kunnen zien of de betaling gedaan is.

Kan ik ook bestellen zonder account aan te maken?

Nee, sorry. Wij hebben gekozen voor een systeem waarbij iedere klant een account dient aan te maken. Dit hebben we gedaan, zodat we bij problemen direct weten welke klant het betreft en we de bestelling erbij kunnen pakken.

Kunnen jullie de zending ook als cadeautje inpakken?

Ja, sinds kort kun je aangeven of je je shirtje, pakje e.d. wilt laten inpakken door ons. Die mogelijkheid vind je zodra je je bestelling in de winkelwagen hebt geplaatst.

Kunnen jullie me helpen met de keuze van de maat?

Ja, dat kunnen we. Hieronder vind je een matentabel, dat is een richtlijn. Als je het niet zeker weet, kun je beter een maat groter bestellen, het kind groeit er vanzelf in en in het begin kun je de mouwen/pijpen wat omvouwen. Ook moet je eigenlijk altijd wel rekening houden met de krimp van een artikel. Veel katoenen tricot-artikelen krimpen, doordat ze 1) van katoen zijn en krimp een kenmerk is van katoen en 2) van tricot zijn, d.w.z. gebreid en breisels ook door hun structuur altijd iets in elkaar gaan zitten. Let op: shirts / ondergoed zijn van tricot, sweatshirts / sweatjurken e.d., dus alle artikelen van joggingstof zijn van tricot.

In het algemeen geldt dat Name It groot valt, Claesens smal, Petit Louie normaal, Kik-Kid normaal, Wild normaal en Dutch Heroes ook normaal.

Maat 50 0 tot 1 maanden
Maat 56 1 tot 2 maanden
Maat 62 2 tot 4 maanden
Maat 68 4 tot 6 maanden
Maat 74 6 tot 9 maanden
Maat 80 9 tot 12 maanden
Maat 86 12 tot 18 maanden
Maat 92 18 tot 24 maanden
Maat 98 24 tot 36 maanden
Maat 104 3 tot 4 jaar
Maat 110 4 tot 5 jaar
Maat 116 5 tot 6 jaar
Maat 122 6 tot 7 jaar
Maat 128 7 tot 8 jaar
Maat 134 8 tot 9 jaar
Maat 140 9 tot 10 jaar
Maat 146 10 tot 11 jaar
Maat 152 11 tot 12 jaar

Bij de wanten van BARTS geldt het volgende maatsysteem:
maat 1 6 maanden tot 1 jaar
maat 2 1 tot 2 jaar
maat 3 3 tot 4 jaar
maat 4 4 tot 6 jaar
maat 5 6 tot 8 jaar
maat 6 8 tot 10 jaar
maat 7 10 tot 12 jaar

Kunnen jullie me helpen als ik een vraag heb over een bepaald artikel?

Ja, natuurlijk! Wederom bel ons: 020-6640889 of stuur ons een mailtje: info@dekinderkledingwinkel.nl. Wij zijn er om jou te helpen.

Hebben jullie de maat die ik wil hebben nog op voorraad?

De maten die beschikbaar zijn, worden getoond in het scherm. Als de maat niet genoemd wordt, is hij dus niet meer voorradig.

Wij hebben gekozen voor een systeem, waarbij de webshop twee keer per dag wordt gesynchroniseerd met de “echte” winkel. Dat betekent dat over het algemeen de voorraad zeer goed wordt bijgehouden. Echter, het kan voorkomen, dat het artikel net in de winkel wordt verkocht, terwijl het nog wel in de webshop wordt aangeboden. Dit is helaas niet te voorkomen. Mocht je nu net uitgerekend dat artikel willen hebben, en we hebben het dus niet meer op voorraad, dan nemen we contact met je op om een regeling te treffen. Er is dus helaas geen 100%-garantie dat alle artikelen leverbaar zijn. De Kinderkleding Winkel doet echter haar uiterste best om de voorraad op orde te hebben.

Is de kleur die ik op de site zie altijd de juiste?

Hoewel wij enorm ons best doen om de kleur zo getrouw mogelijk te laten zien op de site, ligt het ook aan je beeldscherm hoe je deze kleur ziet. Het kan zijn, dat jouw scherm roder staat of groener dan gemiddeld.

Hoe blijf ik op de hoogte van nieuws van De Kinderkleding Winkel?

Je kunt je inschrijven voor onze nieuwsbrief op de homepage.
Ook kun je ons volgen via Facebook: www.facebook.com/dkkw.nl, via Instagram: http://instagram.com/dekinderkledingwinkel, via Twitter:  https://twitter.com/dekinderkleding en we houden een blog bij: www.dekinderkledingwinkel.blogspot.nl/

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens dienen alleen om je van dienst te zijn. We zullen ze NOOIT doorgeven naar een andere partij, dat beloven we plechtig. Wel zullen we af en toe je een emailing sturen met een leuk aanbod. Je kunt t.a.t. vragen om je email te laten verwijderen uit onze webklantenlijst.

Als ik een pakje wil ophalen in jullie winkel, wanneer zijn jullie dan open?

maandag 13.00 - 18.00 uur
dinsdag 10.00 - 18.00 uur
woensdag 10.00 - 18.00 uur
donderdag 10.00 - 18.00 uur
vrijdag 10.00 - 18.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
en 7 zondagen van 12.00 - 17.00 uur, t.w. voor 2014:
9 maart, 6 april, 1 juni, 7 september, 5 oktober, 30 november en 14 december.

Ik heb toch nog een vraag, die hier niet beantwoord is. Kan ik contact met jullie opnemen?

Natuurlijk, wij staan klaar voor je! Via email: info@dekinderkledingwinkel.nl of via de telefoon (tijdens winkeluren): 020-6640889.

Voor de hele website zijn nadrukkelijk de “Algemene Voorwaarden” van toepassing, dus kijk, als iets niet duidelijk is, ook daar nog even.